درمان رهاسازی خط اجدادی

1،600،000 تومان

درمان رهاسازی خط اجدادی، کارما از خط اجدادی به ارث می‌رسد و بخشی از زندگی شما می‌شود. هر بقایای حل نشده مانند بیماری‌ها، خشم، خشونت و ناهماهنگی‌ها می‌تواند بر زندگی امروز شما تأثیر بگذارد. ممکن است این تأثیرات را به عنوان امری عادی بپذیرید یا بگویید که این در خون شماست. با درمان رهاسازی خط اجدادی، می‌توانید خود را از هر چیزی که شما را محدود می‌کند، آزاد کنید و به تمام رویاهای خود برسید.

درمان رهاسازی خط اجدادی انرژی‌ای است که به از بین بردن الگوهای انرژی منفی که از خط اجدادی در شما نقش بسته‌اند، کمک می‌کند. این درمان توانایی از بین بردن عادات منفی، کاهش آشفتگی ذهنی و کنترل خشم را دارد. این انرژی تمام انسدادها را از مسیر انرژی شما برمی‌دارد، به عمق ضمیر ناخودآگاه شما می‌رسد و ریشه‌های مشکلات را پیدا کرده و آن‌ها را به سطح می‌آورد تا بتوانید آن‌ها را رها کنید.

درمان رهاسازی خط اجدادی به شما انگیزه، قدرت ذهنی و شجاعت می‌دهد تا زندگی خود را تغییر دهید. این درمان خودآگاهی را برای شناسایی ریشه مشکلاتتان افزایش می‌دهد، شهود شما را تقویت کرده و وضوح ذهنی را بهبود می‌بخشد تا بتوانید تصویر بزرگی از زندگی خود و نسل‌های بعدی‌تان داشته باشید و دیدگاه جدیدی برای آینده‌ی خود به دست آورید.