مراقبت از بارداری

1،500،000 تومان

مراقبت از بارداری به شما یک رابط معنوی ارائه می‌دهد که با فعال کردن آن، می‌توانید به کودکتان کمک کنید تا در این دنیا لنگر بیندازد، در حالی که هنوز از مزایای ارتباط معنوی با آنچه که از آنجا آمده است، بهره‌مند شود. “گین شاکتی” یا همان “شاکتی زنان”، هوش الهی زنانه‌ای است که در دوران تغییر و تحول با بدن شما کار می‌کند تا محیطی بهینه برای کودک شما و همچنین خود شما فراهم کند. تیم مراقبت از رحم، شامل راهنماها و فرشتگان، در طول بارداری و در زندگی پس از زایمان، از شما و کودکتان حمایت می‌کند.

ارتباط آگاهانه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از قدرت افکار خودآگاهانه با کودک خود ارتباط برقرار کنید. این توانایی تا زمانی که کودک شما شروع به صحبت کند، کاهش می‌یابد. این مهم است زیرا کودک شما را تشویق می‌کند تا از کلمات شما استفاده کند، در غیر این صورت ممکن است سعی کند با همه از طریق تله‌پاتی ارتباط برقرار کند، اما همه این توانایی را ندارند و در این جامعه کسب مهارت‌های کلامی خوب حیاتی است.

تقویت همدلی به شما کمک می‌کند بدانید کودک شما چه احساسی دارد. کودک شما در حال حاضر در تلاش است تا از طریق احساسات با شما ارتباط برقرار کند و اکنون شما قادر خواهید بود این ارتباط را درک کنید و به همان شکل پاسخ دهید. تراز نصف‌النهار زمین و تراز کهکشانی از جمله فعالیت‌هایی هستند که انجام آنها حداقل یک بار در هفته برای شما مهم خواهد بود. این فعالیت‌ها به کودک شما کمک می‌کنند تا با نوسانات الکتریکی، مغناطیسی و گرانشی سازگار شود.

عملکرد آماده‌سازی سینه به سینه‌های شما کمک می‌کند تا برای تولید شیر لازم برای تغذیه کودک آماده شوند. حذف کارآمد زباله نیز یک انرژی ابدی بسیار مفید است که به بدن کودک شما و شما کمک می‌کند تا مواد زائد را از بدن خود خارج کنید.

اسانس آلاباستر، انرژی معنوی سنگ آلاباستر سفید در سیاره زمین است و برای کودک شما امنیت انرژی و خلوص فضای درون رحم شما را فراهم می‌کند. فرزند شما هنوز هم می‌تواند احساسات شما و اطرافیان را جذب کند، اما ناحیه درون رحم شما یک مکان مقدس کامل است که وقتی اسانس آلاباستر را فعال می‌کنید، بر خلوص آن افزوده می‌شود.