فرشتگان چه کسانی هستند؟

ایمان ریکی، فرشتگان چه کسانی هستند؟

ایمان ریکی، فرشتگان چه کسانی هستند؟


فرشتگان چه کسانی هستند؟

فرشتگان رسول خدا هستند. هر کسی حداقل یک یا دو فرشته نگهبان دارد که هدایت می‌کنند، محافظت می‌کنند و مطمئن می‌شوند که ما در حال انجام برنامه زندگی یا هدف زندگی خود هستیم. ما همچنین فرشتگانی داریم که تخصص‌های خاصی دارند و بر فرشتگان نگهبان و دیگر فرشتگان نظارت می‌کنند.

تفاوت فرشتگان با راهنمایان روح و عزیزان متوفی

باید توجه داشت که بین عزیزان متوفی، راهنمایان روح و فرشتگان تمایزی وجود دارد. فرشتگان هرگز تجسم نکرده‌اند، مگر اینکه انتخاب کرده باشند که به عنوان یکی از قلمروهای زمین به نام فرشتگان مجسم شوند. همچنین، فرشتگان هیچ منیت، جنسیت یا برنامه‌ای ندارند. آنها عشق بی قید و شرط خالص هستند.

قدرت و تعداد بی نهایت فرشتگان

تعداد بی نهایت فرشتگان وجود دارد زیرا قدرت خداوند بی نهایت است. آنها همه جا حاضر هستند، به این معنی که می‌توانند همزمان در مکان‌های زیادی باشند. بنابراین، ما نباید احساس گناه کنیم که آنها را به کمک دعوت کنیم، حتی با پیش پا افتاده‌ترین کارها.

ارتباط با فرشتگان

فرشتگان از ما می‌خواهند که بیشتر با آنها ارتباط برقرار کنیم و با این تلاش هر ترسی را رها کنیم. تمام وجود آنها بر این اساس است که ما را خوشحال و آرام کنند، بنابراین ما باید از کمک‌هایی که آنها می‌کنند استفاده کنیم.

نتیجه‌گیری

فرشتگان موجوداتی بی‌نظیر و نیکوکار هستند که همواره آماده‌اند تا ما را در مسیر زندگی هدایت و محافظت کنند. با ایجاد ارتباط بیشتر با آنها، می‌توانیم از حمایت و راهنمایی‌های بی‌پایانشان بهره‌مند شویم و زندگی آرام‌تر و خوشحال‌تری داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *