بحرانهای درمان یا بیرون ریزی

ایمان ریکی، آموزش و ارائه همسویی های ریکی از پایه (ریکی اوسویی ) تا سیستم های پیشرفته و تشرف جاوا و سیستم های هدیه

ایمان ریکی، آموزش و ارائه همسویی های ریکی از پایه (ریکی اوسویی ) تا سیستم های پیشرفته و تشرف جاوا و سیستم های هدیه


 برخی مواقع وقتی پروسه شفا شروع می شود. برای اینکه انرژی بیماری یا سمومی که در بدن هستند پاک شوند، افراد شروع می کنند به تجربه دوره کوتاهی از بیرون ریزی سموم و ناخالصی ها، که نشان از این است که وضعیت بدنی، ذهنی، احساسی، روحی فرد در حال تغییر است. این در واقع پروسه ای است برای پاکسازی جسم، ذهن و انرژی از انرژی های منفی، سموم بدن و احساسات منفی و گرچه بیرون ریزی برای همه اتفاق نمی افتد اما می تواند شامل این علائم باشد:
 سر درد یا سرگیجه موقت
 بی قراری یا عصبی بودن
 تغییر حرارت بدن، داغ شدن
 خستگی یا خواب آلودگی
 جوش زدن یا تغییرات پوستی موقت که در بسیاری از موارد در عرض کمتر از یک روز رفع می شوند و نشانه ای از تخلیه انرژیهای منفی می باشد.
به سطح آمدن احساسات منفی از گذشته با به یادآوری خاطرات منفی که آنها را سرکوب کرده ایم و می توانند موجب بیماریهای مختلفی شوند.
تجربه علائمی مثل علائم سرما خوردگی (آبریزش بینی، بیرون ریزیهای چرکی) که بخشی از پروسه پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد می باشد. در واقع خیلی از مواقع که افراد فکر می کنند سرما خورده اند در حال تجربه پروسه پاکسازی هستند و متاسفانه به دلیل پایین بودن آگاهی و دانش کل نگر به جای اینکه اجازه بدهیم بدن پروسه پاکسازی خود را به صورت طبیعی انجام دهد آن را با داروهای شیمیایی سرکوب می کنیم و همچنین فرصت قویتر شدن سیستم ایمنی بدن را از آن می گیریم، و هر بار که این علائم را تجربه می کنیم دوباره این اشتباه را تکرار می کنیم تا جایی که سموم سرکوب شده در بدن منفجر می شوند و شخص دچار بیماری وخیم تری می شود. عجیب نیست که محققین می گویند سرطان، سکته، افسردگی و بسیاری از بیماریها، ماحصل عمر جدید و زندگی ماشینی می باشند و این بیماریها در گذشته تقريبا وجود نداشته اند. ما یاد گرفته ایم که به هر قیمتی شده زود خوب شویم و همیشه احساس خوبی داشته باشیم و همین خوب احساس کردن به هر قیمتی برای ما نتیجه بر عکس و منفی به بار آورده به طوری که به ندرت فردی سلامت در دنیا می بینیم.
بیرون ریزی محدود به نوع خاصی نمی باشد و می تواند به شکلهای مختلفی تجربه شود.
درمان شدن به معنی ایجاد تغییر در تمام وجود شماست بنا براین در هر نوع شفا بخشی پروسه پاکسازی و بیرون ریزی بخشی طبیعی از آن می باشد.
چطور با بیرون ریزی ها کنار بیاییم و آن را تسکین دهیم؟
 آب زیاد بنوشید
 اگر فرصت دارید تا جایی که احساس نیاز می کنید بخوابید.
 دائما تمرین اتصال به زمین را انجام دهید.
 از گیاهان و دمکرده هایی که به سم زدایی و آرامش کمک می کنند استفاده کنید.
در گرفتن انرژیها عجله نکنید، برای بسیاری از افراد حتی دریافت یک جلسه درمانی یا همسویی در هفته کافیست”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *